Kruhový Tréning

Kruháč je rozdelený na dvanásť stanovíšť ,pričom sa cvičí na každom stanovišti 45 sekúnd a 15 sekúnd je na presun. Cvičí sa na 3 kolá, po každom kole je 5 minútová prestávka.  Cvičenia sú zamerané na vrchnú časť tela, spodnú časť tela, brucho a kardio.  Cviky a playlisty sa každý týždeň obmieňajú takže sa nemusíte báť stereotypu.

 Výhody Kruhového Tréningu

Výhodou kruhového tréningu je, že sa ním precvičuje celé telo a aj preto sa dá hovoriť o tom, že je časovo efektívny. Ako druhý dôvod tohto tvrdenia je fakt, že v rámci jedného tréningu, ktorý odcvičíte väčšinou do hodiny, sa buduje svalová sila, vytrvalosť a zlepšuje sa i kondícia, čo vedie aj k lepšiemu kardiovaskulárnemu zdraviu. Takisto je vhodný pri spaľovaní tukov.

 –

Fitness pomôcky ktoré používame :

  • kettlebell
  • fitness schodík
  • jednoručky
  • veľké činky
  • kotúče
  • expanzné gumy
  • švihadlo
  • fitness podložka
  • TRX závesné laná
  • crossfit laná
  • fit lopty